op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis

Alle Brillen Inclusief kwaliteitsglazen Op Sterkte

Bel 020-4040 000 Voor Gratis Advies

Bezorging


  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bril ontvang?
  • Je hebt je nieuwe bril meestal de volgende dag al bij je thuis. Wij leveren je bril af op het adres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je per email een track & trace code zodat je de bestelling kunt volgen op www.dhl.nl.

    Veilig en verzekerd afgeleverd door DHL in Nederland en België

    Voor Nederland geldt de volgende afleverservice: aflevering volgende dag wanneer dit is aangegeven in het bestelproces. Of binnen 7 werkdagen wanneer we een speciaal glas voor je bestellen. Je kunt deze levertijd terugvinden op je orderbevestiging. We bezorgen onze pakketten van maandag t/m zaterdag, in vier afleverpogingen en leveren het bij de buren af indien je niet thuis bent. Bij bestelling van meerdere brillen sturen we alle brillen in één keer naar je toe.

    In België: geldt de volgende afleverservice, 1 afleverpoging de volgende werkdag en afleveren bij de buren indien je niet thuis bent. Indien de buren niet thuis zijn dan volgt aflevering bij een DHL Parcelshop. Bij bestelling van meerdere brillen sturen we alle brillen in één keer naar je toe.
  • Moet ik verzendkosten betalen?
  • Bij reguliere verzending betaal je bij bestellingen vanaf 30,- én bij bestellingen met premium glas nooit verzendkosten. Bij bestellingen onder de 30,- betaal je 4,95 verzendkosten. Kies je voor avondlevering? Dan betaal je altijd 1,95 extra verzendkosten, ongeacht de waarde van je bestelling.
  • Wat moet ik doen als mijn pakket niet geleverd wordt?
  • Controleer in dit geval altijd eerst de Track en Trace code van DHL voor de meest recente informatie over de status van de bezorging. Je ontvangt deze per mail op het moment dat we je bestelling versturen. Geeft de Track en Trace code geen uitsluitsel? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Wat mag je van ons verwachten bij een vertraagde levering?
  • Onze klantenservice doet navraag bij DHL om te achterhalen waarom je jouw nieuwe bril nog niet hebt ontvangen. Charlie Temple kan vanaf 24 uur na de laatste update in de Track en Trace informatie een onderzoek laten doen door DHL over de status van je pakket. Zo'n onderzoek duurt maximaal 3 werkdagen en Charlie Temple neemt binnen die termijn contact met je op over de uitslag. In de meeste gevallen is het pakket tegen die tijd alweer boven water en heb je je bril al op je neus. In de uitzondering dat het onderzoek geen bevredigend antwoord oplevert, maken en verzenden we je bestelling zo snel mogelijk opnieuw.