op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis

Alle Brillen Inclusief kwaliteitsglazen Op Sterkte

Bel 020-4040 000 Voor Gratis Advies

Garantie


Op al onze brillen geven we 2 jaar garantie op productie- en materiaalfouten. Mocht je bril bij normaal gebruik binnen de garantietermijn kapot gaan, dan heb je recht op reparatie of indien dit niet mogelijk is, een nieuwe bril.

  • Welke schade valt onder garantie?
  • In geval van productie of materiaalfouten zullen wij je bril repareren of vervangen. Gebruikersschade en schade waar je zelf verantwoordelijk bent vallen niet onder de garantie. Heb je je bril bijvoorbeeld op de grond laten vallen of zitten er krasjes op je glazen, dan kun je helaas geen aanspraak maken op de garantie.

    De volgende schade valt niet onder garantie:
    -krassen op glazen
    -breuk
    -verlies
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn bril?
  • Wij geven 2 jaar garantie op al onze brillen. Deze termijn gaat in op de dag dat je je bril van ons hebt ontvangen. Als je bril tijdens de garantietermijn wordt gerepareerd of vervangen, gaat de garantie niet opnieuw in. Wordt je bril na 1 jaar vervangen omdat deze kapot is gegaan, dan heb je op je nieuwe bril nog 1 jaar garantie.
  • Ik wil gebruik maken van mijn garantie, wat nu?
  • Is je bril kapot en gaat het niet om gebruikersschade of schade door je eigen schuld? Dan kun je gebruik maken van de garantie. Meld je bril als retour aan door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld bij het aanmelden van je retourzending de volgende informatie:

    Naam:
    Ordernummer:
    Welke bril wil je retourneren:
    Reden van de retour:
    De gewenste oplossing:

    Beschrijf bij de reden van de retour zo goed mogelijk wat de schade is. Onze opticiens gaan samen met jou op zoek naar een goede oplossing, zoals reparatie of een nieuwe bril. Blijkt inderdaad dat het gaat om een productie- of materiaalfout dan zullen wij de verzendkosten van je retourzending uiteraard vergoeden. Mochten er nog vragen zijn dan kun je altijd contact met ons opnemen via 020 40 40 000 of een email sturen naar [email protected]
  • Kan ik mijn kapotte bril door jullie laten repareren?
  • Is je bril kapot en valt dit onder de garantie, dan zullen we je bril kosteloos repareren of zelfs vervangen. In andere gevallen is het niet mogelijk om je bril voor reparatie op te sturen.
  • Ik heb een klacht...
  • Service is een belangrijke pijler van Charlie Temple en wij zullen ons altijd tot het uiterste inzetten om een passende oplossing te vinden. Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Dan kun je een klacht indienen door een e-mail te sturen naar [email protected] Je ontvang geen ontvangstbevestiging van deze klacht, maar we zullen altijd binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op de klacht geven.

    Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag - www.sgc.nl.

    Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.