op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis

Alle Brillen Inclusief kwaliteitsglazen Op Sterkte

Bel 020-4040 000 Voor Gratis Advies

Bestellen


  • Hoe bestel ik een bril?
  • Bij Charlie Temple kun je jouw montuur en glazen helemaal zelf samenstellen. Zo betaal je alleen voor de bril die je echt nodig hebt. Elke bril op sterkte krijg je inclusief glazen met anti-kraslaag. Daarnaast kun je afhankelijk van je behoefte kiezen voor premium glazen in verschillende diktes (indexen) inclusief ontspiegeling, kraswerende laag en clean-coating (vuil- en waterafstotend). Daar betaal je bij de opticien al gauw een fortuin voor! Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je jouw bril kunt samenstellen.
  • Wat heb ik nodig om een bril te bestellen?
  • Als je een bril op sterkte wilt bestellen heb je een brilrecept nodig met daarop jouw sterkte, een eventuele cylindersterkte met as en de pupilafstand. Op deze pagina leggen we stap voor stap uit hoe je jouw bril helemaal zelf kunt samenstellen en wat je hierbij nodig hebt.
  • Kan ik meerdere brillen tegelijk bestellen?
  • We hanteren we een maximum van 2 brillen per bestelling, omdat we de glazen speciaal voor jouw sterkte en jouw montuur maken. Bij bestellingen van meer dan 2 brillen is het helaas niet mogelijk om de brillen te retourneren. Moeite met kiezen? Maak gebruik van onze virtuele paskamer of neem contact op met onze opticiens voor advies, we helpen je graag!

  • Bijna alle brillen met enkelvoudig glas heb je binnen 1 werkdag in huis. Multifocale brillen heb je binnen 7 werkdagen in huis, dit omdat we deze glazen speciaal op maat voor je laten maken. Voor alle andere glazen die we speciaal moeten laten maken laten we tijdens het bestellen de levertijd zien. Deze zal zich automatisch aanpassen en zichtbaar zijn in het overzicht.
  • Sturen jullie alle brillen tegelijk op?
  • Ja, we sturen alle brillen tegelijk op. Wanneer je dus een bril bestelt met een levertijd van 1 werkdag en een bril bestelt met een levertijd van 7 werkdagen, dan ontvang je de brillen binnen 7 werkdagen.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
  • Mocht je je bestelling willen wijzigen, of zie je dat je een fout hebt gemaakt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via [email protected] of +31 (0)20 40 40 000. Zodra we een bestelling ontvangen gaan we namelijk direct met de bestelling aan de slag. Omdat de bril vrij snel na de bestelling in productie gaat, kan het zijn dat een wijziging een kleine vertraging oplevert.
  • Help! Het bestellen lukt niet op de website!
  • Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het kan voorkomen dat door het gebruik van een verouderde browser er iets niet helemaal goed werkt. Meestal worden problemen met de site opgelost wanneer je een nieuwe versie van je browser download, of wanneer je bijvoorbeeld Chrome browser download. Mocht dit niet helpen, dan helpen we je graag op een andere manier verder om je bestelling toch te kunnen plaatsen. Neem dan even contact op via [email protected] of +31 (0)20 40 40 000
  • Kan ik ook bestellen vanuit Duitsland?
  • Jazeker, daarvoor kun je terecht op onze Duitse website